ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ 33 ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ + 2 ΝΟΜΟΙ
ΑΞΙΕΣ
ΑΞΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ
ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
ΤΟΝ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ
ΛΟΓΙΚΗ
ΛΟΓΙΚΗ
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΣΟΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΝΟΗΣΗ
Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΟΡΘΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟΝ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ
ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ
ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ
Η ΟΠΟΙΑ ΘΕΤΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΚΑΙ
ΔΙΑΡΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ
ΒΟΥΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΑΡΧΩΝ ΜΕ ΤΗΝ
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΑΡΕΤΗ
ΑΡΕΤΗ
ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ
ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟ
ΙΔΙΟΝ ΟΦΕΛΟΣ Ή Η ΕΠΑΡΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ
ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ
ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ
ΩΣ ΜΕΣΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΑ
ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΑ Ή ΚΑΙ ΜΕ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΙΣΟΤΗΣ
ΙΣΟΤΗΣ
ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΡΟΧΗ ΙΣΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΠΡΟΣ
ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΟΜΩΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ
ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ
ΑΦΘΟΝΙΑ
ΑΦΘΟΝΙΑ
ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ
ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΠΟΛΙΤΕΣ ΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΑΠΟΦΥΓΗ ΦΘΟΝΟΥ
ΑΛΗΘΕΙΑ
ΑΛΗΘΕΙΑ
ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΛΗΘΗ ΚΑΙ Η
ΤΑΥΤΙΣΗ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ
ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ
ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ
ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΦΥΤΗ ΜΕΣΑ ΜΑΣ
ΑΡΜΟΝΙΑ
ΑΡΜΟΝΙΑ Η ΣΥΓΚΛΙΣΗ Η ΑΡΜΟΓΗ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ
Ή ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ ΕΥΡΥΘΜΙΑ ΟΡΘΗ
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΣΥΝΑΡΜΟΓΗ
ΑΝΔΡΕΙΑ
ΑΝΔΡΕΙΑ
«ΑΝΔΡΕΙΑ ΕΣΤΙ ΕΞΙΣ ΨΥΧΗΣ ΑΚΙΝΗΤΟΣ ΥΠΟ ΦΟΒΟΥ
ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΠΟΛΕΜΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΘΑΡΣΟΣ
ΠΟΛΕΜΙΚΟΝ ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ ΨΥΧΗΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΦΟΒΕΡΑ ΚΑΙ
ΔΕΙΝΑ ΤΟΛΜΗ ΥΠΗΡΕΤΙΚΗ ΦΡΟΝΗΣΕΩΣ ΕΥΘΑΡΣΙΑ ΕΠΙ
ΘΑΝΑΤΟΥ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑΣ ΕΞΙΣ ΔΙΑΦΥΛΑΚΤΙΚΗ
ΛΟΓΙΣΜΩΝ ΟΡΘΩΝ ΕΝ ΚΙΝΔΥΝΟΙΣ»
ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ
Η ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ
ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ
(ΣΚΟΠΟ) ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ
ΓΝΩΘΙ Σ΄ ΕΑΥΤΟΝ
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΕΝΤΑΣΣΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΕΧΟΥΜΕ
- ΑΡΧΕΣ
ΑΡΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ
ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΑΡΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΑΞΙΑΚΕΣ ΑΡΧΕΣ (ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ)
ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ
ΩΣ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙΣ ΣΕ ΣΩΣΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ
ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΕΦΘΕΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ
Η ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΕΜΠΟΔΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ
ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΜΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ
Η ΑΣΚΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Ή ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
ΣΤΟ ΕΚΛΕΓΕΙΝ - ΕΚΛΕΓΕΣΘΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΧΕΣΘΑΙ
Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ
ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΞΟΥΣΙΑΣ
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ
ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ
ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΕΣΑ ΟΜΩΣ ΣΤΑ
ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ
ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
ΙΣΟΝΟΜΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΑΦΕΝΟΣ Η ΙΣΟΤΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ
ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ
ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ Η
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΛΛΗΛΕΞΑΡΤΗΣΗ
ΝΟΜΟΘΕΤΗ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ
ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΓΓΥΩΝΤΑΙ ΤΗΝ ΜΕ
ΙΣΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ
ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ
ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
ΙΣΟΚΡΑΤΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΝΑ
ΙΣΟΚΑΤΑΝΕΜΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΧΩΡΙΣ
ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ
ΙΣΗΓΟΡΙΑ
ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΙΣΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΓΟΡΕΥΣΗΣ
ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ
ΝΑ ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ «ΜΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ
ΤΗΝ ΔΙΑΝΟΙΑΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥ ΣΚΟΠΕΙΝ»
ΠΡΟΣΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΝΑ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ
Η ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΩΝ ΑΛΛΑ
ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ Η ΕΝΝΟΜΗ
ΤΑΞΗ ΕΞΟΠΛΙΖΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΔΙΚΑΙ΄Ι΄ΚΕΣ
ΤΟΥΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ
ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΝΤΟΣ
ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ
Η ΑΔΙΚΟΠΡΑΞΙΑ ΚΑΤΑ ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ
ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΑΔΙΚΟΠΡΑΞΙΑ ΚΑΤΑ
ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
ΕΤΣΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ
ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΕΑΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΑΛΕΙΨΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ
ΑΔΙΚΗΜΑ ΜΕ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Ή ΜΕ ΤΙΜΩΡΙΑ
ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΙΣ 2 ΔΥΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΟΣΟ
ΤΗΝ ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ
Η ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ
ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΗΣ ΙΔΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΕΝΝΟΜΗΣ ΤΑΞΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ
(ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ)
ΦΡΟΝΗΣΗ
ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ «ΠΡΑΤΤΕΙΝ ΟΡΘΩΣ» ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ
ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ
ΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΣΗ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ
Η ΦΡΟΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ «Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΕΥΖΩΙΑΣ» Η ΟΠΟΙΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ
ΓΝΩΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΟΡΘΟ ΑΠΟ ΤΟ
ΕΣΦΑΛΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ
ΣΤΑΘΜΙΣΕΙ ΤΟ «ΔΕΟΝ ΓΕΝΕΣΘΑΙ»
ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ
ΖΩΟΓΟΝΕΙ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΚΑΘΩΣ
ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
ΚΑΙ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ
ΕΔΡΑΖΕΤΑΙ Η ΠΡΑΞΗ
ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
ΚΑΙ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΕΛΕΝΧΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ
«ΤΟ ΚΡΑΤΕΙΝ ΗΔΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΙΩΝ»ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ
ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΣΟΥ
ΣΩΦΡΟΣΝΕΩ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΥΓΚΡΟΤΟΥΜΑΙ ΣΥΝΕΡΧΟΜΑΙ
ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΕΜΑΥΤΟΥ
ΑΙΔΩΣ
ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ
ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΚΑΘΕ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΑΝΤΙΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ
ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΘΙΜΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΤΟΥ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ
ΣΕΜΝΟΤΗΤΑ
Η ΑΙΔΩΣ ΚΡΑΤΑ ΔΕΜΕΝΟΥΣ ΨΥΧΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
ΩΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΟΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ
ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΑΔΙΚΙΑ ΜΕ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΤΑΡΑΣΣΕΤΑΙ Η ΟΜΑΛΗ
ΣΥΜΒΙΩΣΗ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ Η ΣΥΝΟΧΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ
ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΕΥΤΑΞΙΑ
ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η ΑΙΔΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Η ΑΙΔΩΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟ ΑΤΟΜΟΥ
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΣΤΟ ΧΑΟΣ ΤΩΝ
ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΝΑ
ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΕΙ ΜΕ Ο,ΤΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ
ΕΜΒΙΑ ΟΝΤΑ: ΤΟΝ ΛΟΓΟ
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΕΡΙΣΤΕΛΛΕΙ ΤΙΣ ΕΓΩΙΣΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ
ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΑΠΛΗΣΤΙΑ ΚΑΙ
ΤΟΝΩΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΚΕΙΝΕΣ ΠΟΥ
ΣΥΝΤΕΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ
ΣΕΒΑΣΜΟΣ
ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ
ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΕΙ
ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ
ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ
ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΩΣ
ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ
ΒΑΘΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΓΜΕΝΟΣ
Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ
ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟΝ
ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟ
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ
ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ
ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ
ΤΟΥ ΘΕΣΗ ΣΕΒΑΣΜΟ ΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΤΟΜΟ
ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΞΙΑ
ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ
ΟΡΘΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΓΙΑΤΙ
ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΤΗΝ
ΕΚΔΗΛΩΝΕΙ ΑΛΛΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ
ΤΗΝ ΑΞΙΖΕΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ
ΟΥΤΕ ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΚΕΡΔΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ
ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ
ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ
«ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΤΤΕΙ
ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΜΑΤΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ»
ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ο ΟΡΟΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Η
ΑΝΑΛΗΨΗ ΑΞΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ Ή ΜΗ
Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ Η ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ
ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
ΤΟΥ Ή ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΞΙΩΝΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΔΥΝΑΜΙΩΝ
ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΛΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ
ΤΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΕΙ ΓΙΑ
ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΤΟΥ
Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ
ΠΛΗΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΟΣΟΝ
ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ
ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΛΕ
ΣΥΝΙΣΤΑ ΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΑΛΗΨΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ
ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΕΓΕΙΡΕΙ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ
ΑΝΤΙΜΑΧΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΕΜΠΟΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗ
ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΤΟΥ
ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ Η ΕΥΓΕΝΗΣ
ΑΜΙΛΛΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΗΔΕΙΣΗ
ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΜΑΛΑ ΚΑΙ
ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΔΕΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ
ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ Η
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ
ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΚΑΙ Η
ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ ΕΝΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ
ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΔΙΚΑΙΑ
ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ
ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΕΡΙ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ
ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ
ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ
ΦΙΛΟΤΗΣ
Η ΦΙΛΟΤΗΤΑ ΩΣ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΦΥΣΙΚΗ
ΕΛΚΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ
ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΔΥΝΑΜΗ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΟΤΗΤΑΣ
Η ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΔΥΝΑΜΗ ΑΝΟΣΙΑΣ
ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΗΣ ΕΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ
ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΛΚΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ
ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
ΤΟΥ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΙΑΣ ΠΟΛΗΣ
ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΗΣ
ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ Η ΟΜΟΝΟΙΑ
ΚΑΙ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝ-ΧΩΡΗΣΗ
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΔΙΑΧΩΡΙΣΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΤΟΜΩΝ
ΤΕΛΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ Η ΦΙΛΟΤΗΤΑ
ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΩΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ
ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΑΛΗΝΗ
ΤΗΣ ΣΥΝΗΔΕΙΤΟΤΗΤΑΣ
Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΗΣ
ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ
Η ΕΝΝΟΙΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ
ΓΙΑ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΞΑ
ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΤΟΝΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ Η ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΑΙ ΣΤΟ
ΑΤΟΜΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΑΛΛΑ ΔΙΟΧΕΤΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗΝ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ
ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΩΣΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΣ
ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Η ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ
ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΑΓΜΑ Ή ΣΤΟΑ
ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΠΡΑΞΕΙΣ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΩΣ ΤΟ ΠΡΕΠΟΝ
ΤΟ ΑΡΜΟΖΟΝ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΕΝΑΡΕΤΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ
ΟΣΟ Η ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ
ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΤΟΣΟ Η
ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΕΚΠΕΜΠΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ
Η ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΤΗΝ
ΜΙΚΡΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΗΝ ΜΕΜΨΙΜΟΙΡΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΓΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΕΝΟΣ Η ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ
Η ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΑΙΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ
ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ
Ο ΝΟΜΟΣ
ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ
1. ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ
ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΚΑΙ
ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΣΟΥ
2. ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ ΝΑ ΒΛΑΨΕΙΣ ΝΑ
ΑΛΛΟΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ
ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ ΜΕΡΙΚΩΣ Ή ΟΛΙΚΩΣ, ΣΩΜΑΤΙΚΑ Ή ΨΥΧΙΚΑ,
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΒΛΑΨΕΣ ΑΛΛΟΙΩΣΕΣ
ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕΣ Ή ΣΚΟΤΩΣΕΣ
3. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ
ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΥΛΙΚΟ Ή ΨΥΧΙΚΟ Ή ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ
ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΣ
ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ. Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ
ΣΚΕΨΗΣ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ Ή ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ
ΝΑ ΤΗΡΕΙΤΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ
ΣΥΝΗΔΕΙΣΙΑΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ
4. ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ
ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΝΑ
ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΣ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙΣ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ
ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ
5. ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΟΥ ΝΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΣΤΗΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
ΣΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ ΣΤΗΝ ΑΦΘΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ
6. ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ
ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΟΥ
Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΗ
7. Η ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ
ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ ΣΕ ΘΕΤΕΙ ΕΚΤΟΣ
ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΣΕ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ
ΣΥΝΗΔΕΙΤΟΤΗΤΑΣ ΣΟΥ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ
ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ
Ο ΝΟΜΟΣ
ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ
1. ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ,
ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΧΘΕΙ ΜΕ
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΣΟΥ
Ή ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΦΡΑΣΕΩΝ ΣΟΥ ΠΡΩΤΑ
ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΟΥ
2. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΣΟΥ Ο,ΤΙ
ΘΕΛΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΔΕΧΘΕΙ ΑΥΤΟ ΠΡΩΤΑ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΟΥ
3. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ
ΕΧΕΙΣ ΔΕΧΘΕΙ ΑΥΤΟ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΟΥ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΟΥ
4. Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ
ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ Ή ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙΣ
ΣΕ ΑΛΛΟΝ
5. Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΩΝ
6. Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ Ή ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
7. Η ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ
ΣΕ ΘΕΤΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΕ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑΣ ΣΟΥ Η ΦΥΣΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ
ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ
ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ
Ο ΝΟΜΟΣ
ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ
1. ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΡΚΕΙ
ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΣΟΥ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΣΟΥ
ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΦΡΑΣΕΩΝ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΘΕΑ
2. ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΠΡΑΞΗ Ή ΕΠΙΛΟΓΗ Ή
ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ
ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟ ΜΕ ΑΡΕΤΗ
3. ΓΙΑ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟ
ΚΑΙ ΚΡΥΦΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
4. ΚΑΘΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΘΕ ΙΔΕΑ ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΕ
ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΩΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΝΟΜΟΙ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΤΟΝΤΑΙ ΤΟΥ
ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΗΚΕΙ
ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ
ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ
5. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΟΥ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ
ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ
ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ
ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΝΕΛΙΚΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ
6. Η ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΚΕΨΗ ΕΙΝΑΙ
ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΩΣ ΤΕΤΟΙΑ
ΑΝΗΚΕΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΟΛΟΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΑΣΕΛΓΕΙΑ
ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΕΛΓΕΙΑ ΚΑΤΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
7. ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ
ΤΙΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΕΠΙ ΠΟΙΝΗ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ
ΠΑΡΑΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ
8. ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΟ
ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΣΤΗΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΣΤΗΝ
ΠΡΟΝΟΙΑ ΣΤΗΝ ΑΦΘΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΘΕΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ
ΣΤΗΝ ΣΥΝΗΔΕΙΣΙΑΚΗ ΛΗΘΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΕΙ ΘΑΝΑΤΟ
ΤΗΣ ΣΥΝΗΔΕΙΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ
9. ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ
ΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ
ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ
ΝΟΜΟΣ 1Ος
ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΕΙΝΑΙ Η ΑΚΡΙΒΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗ
ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΝΟΜΟΥ
ΠΟΥ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ
ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΓΝΩΣΗ
ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗ
ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΩΝ ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ
ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΟΠΟΥ Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ
ΤΗΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ
Η ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ
ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΝΟΜΟΣ 2ΟΣ
ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ
ΟΛΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥ ΑΤΟΜΟΥ
Ο ΠΑΝΙΕΡΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ «ΟΛΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥ ΑΤΟΜΟΥ»
ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ
ΤΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ τΟΥ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΑΤΟΜΟΥ
«ΑΝΘΡΩΠΟΣ»
ΚΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ
ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥ ΑΤΟΜΟΥ
ΟΠΟΥ Η ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ
ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ
ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι αΤΟΜΟ
ΑΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΘΕΤΕΣ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΙ
ΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ
ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΤΩΝ 33 ΣΥΝ + 2 ΔΥΟ ΑΥΤΩΝ
ΤΩΝ ΠΑΝΙΕΡΩΝ ΝΟΜΩΝ
ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ
ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ ΑΤΟΜΟ
https://www.aitherikigrafi.gr/ellanio-axiako